Bestselgerserien

Bestselgerserien

KOMMUNIKASJON, SALG, SERVICE OG LEDELSE
Bestselgeren er en bokserie på fire bøker om kommunikasjon innen salg, service og ledelse. Syv prosent av selgerne står for 80 prosent av salget. Bokprosjektet startet som en jakt på disse syv prosentene.

Hva er det unike med de syv prosent av selgerne som står for 80 prosent av salget? Forfatterne Stein Tyrdal og Kay Ellingsen har intervjuet en rekke dyktige selgere, salgs- og markedssjefer, gründere og salgstrenere, alle med årelang erfaring.

Hva er beste praksis? Er det miljøet som former oss eller finnes det et eget salgsgen som noen har og andre ikke har? Er vi født serviceminded? Hva er det som kjennetegner de beste innen salg og service?

Prestasjonsledelse. Lederutvikling: prestasjonsledelse – situasjonsbestemt ledelse

Etter en reise som har tatt to år, foreligger resultatet i form av bestselgerserien på fire bøker. Bøkene er nyttige uansett hvilket yrke du har, for vi er alle selgere.
SPESIFIKASJON
· BOK 1) Bestselgerens 24 ferdigheteter
· BOK 2) Bestselgerens kommunikasjon
· BOK 3) Prestasjonsledelse av bestselgeren
· BOK 4) Bestselgerens verktøykasse